KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

zondag 22 november 2015

NICO VAN DEN HAM | NEDERLAND, Misdaad in Tilburg

Burgemeester Mensenrechtenschender Peter Noordanus
Tracht Tilburgs Stel te Vermoorden.

Geen water, geen elektriciteit, geen uitkering, geen verwarming Burgemeester PvdA-Schoft Peter Noordanus belet zelfs dat de 86 jarige >>> Tilburgse 'Broodpater' Pater Poels helpt. 



Golfoorlog
Marieta Taal is een dochter van de kapitein van een Nederlands baggerbedrijf dat bevriend was met Saddam Hoessein. In de Golfoorlog 1990-1991 heeft de bemanning inclusief de kapitein in Irak vastgezeten. De vader van Marieta kapitein Taal heeft daarvoor een schadeclaim van 20 miljoen euro van Saddam Hoessein ontvangen.
Dat geld is overgemaakt naar het Nederlandse ministerie van buitenlandse zaken. De Nederlandse Staat heeft slechts 58.000 euro overgemaakt aan de vader van Marieta. 


Moord
Vader en Moeder overlijden daarna op mysterieuze wijze. Noes en Marieta worden beschuldigd van moord op de moeder de Marita en worden in de gevangenis opgesloten. Al hun bezittingen, worden in beslag genomen inclusief het geld. In de gevangenis bevalt Marieta van hun zoon Jozua. Na 9 maanden worden Nous en Marieta inzake alle beschuldigingen vrijgesproken. De schadeclaim en al de in beslag genomen goederen en gelden zou door het openbaar ministerie worden geregeld, maar tot nu toe is daar na al die jaren niets van gekomen. Een keer in de drie maanden zien Nous en Marieta hun zoon Jozua, want ook Jozua is door de misdaadgroep jeugdzorg bij hun weggeroofd. 

Rechtszaken
Er zijn meerdere rechtszaken geweest in de afgelopen jaren, die gingen over schadeclaims en hun zoon Jozua die van Nous en Marieta is afgepakt door Jeugdzorg. Het gaat veel te ver om alles in dit artikel gedetailleerd op te schrijven. Het gaat mij er eigenlijk nu ook niet om wat er gebeurd is. Het gaat mij om wat er nu gebeurd!
Ik wil laten zien onder welke erbarmelijke deze vriendelijke mensen hier kapot worden gemaakt door het staatstuig dat hier de macht heeft. Dit is geen leven!
Dit is oorlog! Waarom grijpt ook hier de burgerbevolking niet massaal in?
De misdadige volks-verlakkende reguliere media zwijgt! 


26 graden Celsius!
Ik ben gisteren weer eens op een ongelooflijke wijze op de ijskoude feiten gedrukt.
Ik ben blij dat ik dit nog met Wereldgozer 'Johan Anders Dan' (Facebook) en Wereldwijf 'Eline Miranda Reiger' (Facebook) van 'Armoede in Nederland' (Facebook) heb kunnen en mogen doen. Wat was het koud gisteren in dat vreselijke hok bij Nous en Marieta. De temperatuurbeheersing in een varkensstal is absoluut beter geregeld. Bij thuiskomst heb ik mijn kleren afgegooid, mijn eigen hok warm gestookt tot 26 graden Celsius (warmer kreeg ik het niet) en 20 minuten onder een zo heet mogelijke douche gestaan! Pas vanmorgen had ik het niet meer koud! Ik denk de hele dag aan Marieta en de meer dan 70 jarige Nous. Arme, arme mensen! Ik denk ook aan het staats-schorem dat dit laat gebeuren bij Nous, Marieta en vele vele anderen! 


Met zo ontzettend veel respect aan Marieta en Nous! Sterkte lieve mensen!  

Door Nico van den Ham en de KANJERS >>> Johan en
>>> Eline van >>> Armoede in Nederland

In het kader van hoor en wederhoor is dit artikel naar onderstaande adressen gezonden:

peter.noordanus@tilburg.nl berend.de.vries@tilburg.nl hans.kokke@tilburg.nl erik.de.ridder@tilburg.nl mario.jacobs@tilburg.nl marcelle.hendrickx@tilburg.nl gabrielle.haanen@tilburg.nl aziza.aboulkacem@tilburg.nl juul.bish@tilburg.nl marjolein.erwich@tilburg.nl iny.van.hoorn@tilburg.nl gathy.jackson@tilburg.nl corrie.mutsaers@tilburg.nl els.goossens@tilburg.nl odilia.ditters@tilburg.nl raadsgriffie@tilburg.nl