KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

maandag 16 mei 2016

Zwaar Hartpatiënt Henk Faasen moet nog steeds kapot

Ook Henk Faasen kwam afgelopen vrijdag naar het Arnhemse Paleis van justitie de grootste >>> Misdaadorganisatie van ons land om de hoger beroep rechtszitting schijnvertoning van Journalist Micha Kat bij te wonen. Vele >>> artikelen heeft deze site gepubliceerd over de ellende die de Gemeente Arnhem en de Kliek waar zij mee samenwerkt de familie Faasen heeft aangedaan. Hieronder verteld Henk, dat zijn leven nog steeds wordt beheerst door onnodige ellende en vooral spanning!


Deze website is 2 weken geleden gehackt en afgelopen week was de computer die deze site aanstuurt aan de beurt. Nagenoeg niets werkte nog. Dagen lang ben ik bezig geweest om alles weer aan de praat te krijgen. Dat was 2 weken geleden, maar ook de vorige week. Het lukte niet, maar toen was daar Henk! Mijn leven en dat van Henk en zijn gezin, is op een misdadige, onmenselijke wijze door (semi) staatscriminelen verwoest. Daardoor is lotgenoot Henk Faasen op mijn pad gekomen. Cruyff zei het al; ieder nadeel heeft zijn voordeel, want Henk, zijn vrouw Marjo, zijn kinderen en hun honden zijn daardoor belangrijke vrienden van mij geworden. 

Dankzij mijn vriend Henk Faasen en het geweldige makkelijk in een minuut te installeren programma 'Team Viewer', heeft Henk op afstand, terwijl ik kon meekijken, mijn PC weer aan de praat gekregen. Henk heeft mij al meerdere keren op deze wijze geholpen. Enorm bedankt Henk!

De website van Henk >>> 'Het achterhuis bestaat nog'

Door Nico van den Ham