KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

maandag 24 oktober 2016

Einde plegen misdrijven jegens grote groepen van de Nederlandse bevolking in zicht? Minder zelfmoorden?

Vrienden
Van de familie Faasen kreeg ik onderstaande video toegestuurd. De familie Faasen en Nico van den Ham. 'Elk nadeel heeft zijn voordeel'. Het voordeel van de jarenlange immense ellende waar zowel de Faasens als Nico in verkeren is dat zij elkaar door die ellende ontmoet hebben en vrienden zijn geworden. Verder lezen onder de video.... 



Dood
'De verandering komt, ook voor jou', heeft Henk Faasen in de video geschreven. Het liedje wat hij in de video heeft gemonteerd vertelt hetzelfde. Krijgt Henk, die ik als een realist ken, ook altijd zo op zijn donder vanwege het verkondigen van de (negatieve) realiteit vraag ik mij af? Laat ik daarom maar eens wat positiefs brengen, moet Henk hebben gedacht toen hij de video maakte. Of bedoeld Henk met die verandering soms de dood? Dat is ook een verandering! De dood geeft in ieder geval wel rust. Nu nog niet, maar wel na 1 januari aanstaande als we als we dit tenminste >>> moeten geloven.

Negatief
Realisten worden vaak als pessimisten aangemerkt. Als ik in een gerechtelijke procedure, waarin het gaat om een geschil tussen 'klein' en 'groot', voorspel dat klein verliest, krijg ik vaak te horen; 'Doe toch niet altijd zo negatief man, sodemieter op met je negativiteit!'. Als dan na zo'n 14 dagen het vonnis bekend is en het blijkt dat de kleinere partij het weer verloren heeft van de grotere, ja wat dan? Dan zeg ik maar even niets meer, wat moet je anders? 

Henk
Het voorspellen van beslissingen van rechters en raadsheren in zaken die gaan tussen 'klein' en 'groot' is niet moeilijk. Je hoeft er absoluut niet slim voor te zijn! Gewoon altijd voorspellen dat 'klein' het verliest!
Wel erbij vertellen dat het Zwarte Corrupte Toga Tuig héél af en toe 'klein' wel eens laat winnen, maar dat dat dan is om de rechtspraak toch nog wat te doen laten lijken. Bovendien kan dan naar zo'n op internet gepubliceerde uitspraak worden gewezen, als als mensen met een grote bek zoals ik, zeggen dat diegenen van het laatste beslissende woord; rechters en raadsheren dus, criminelen zijn van de allerergste soort. Criminelen die dagelijks massaal, ten voordele van hun elite vrinden, misdrijven plegen jegens grote groepen van onze medemensen.   


Lijden
Grote groepen Nederlanders lijden enorm! Gemiddeld plegen vijf mensen per dag
>>>
zelfmoord. Ongeveer een van die vijf personen maakt zich zelf van kant ten gevolge van vuile politieke besluiten en door middel van gerechtelijke zwendel tot stand gekomen beschikkingen en vonnissen die in naam van Koning Willem Alexander worden uitgesproken door criminele rechters en raadsheren. De reguliere media
>>> zwijgt, de onderworpen Nederlandse bevolking doet helemaal niets en pikt het allemaal gedwee. Wat is dat voor een verandering die ons, maar ook mij, te wachten staat Henk? Wij spreken elkaar aanstaande zondag zo heb ik begrepen! Ik ben zeer benieuwd. 


Bedankt
Bedankt Henk Faasen. Henk zijn website >>> 'HET ACHTERHUIS BESTAAT NOG' is permanent in de rechterkolom van deze site aan te klikken. 


VIDEO

Door Nico van den Ham 

Dank aan Henk Faasen