KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

vrijdag 16 december 2016

Boze, dakloze Ranjana eist 5 miljoen van het UWV

Dakloosheid
Al vele jaren zwerft Ranjana door de Amsterdams straten. Hartverscheurend! Maar, kenmerkend voor een (verkapte) Schurkenstaat zoals Nederland is. De boze Ranjana eiste gisteren in de Amsterdamse rechtbank 5 miljoen euro van het UWV. Het UWV is de schuld van de dakloosheid, zo stelt Ranjana. Verder lezen onder de video.....



Publiceren
Gisteren mocht ik audiovisuele opnamen maken van de rechtszitting. Daarna ben ik verplicht om de opnamen te publiceren op deze site. Doe ik dat niet, dan heb ik een probleem. Ondanks dat, heb ik Ranjana er gisteren van proberen te overtuigen dat
het beter is de beelden niet te publiceren. Ranjana had haar zaakjes absoluut niet voor elkaar, maar eiste wel het buitenproportionele bedrag van 5 miljoen van het UWV.

Bewijsdocumenten
Tevens verwachte Ranjana van de rechter het onmogelijke; oordelen over iets waar geen bewijsdocumenten van in het dossier zijn. 
Ik wilde met de persvoorlichting van de rechtbank gaan praten over het niet publiceren. Ranjana moet niet te kijk worden gezet vind ik. Echter, Ranjana staat erop dat ik de opname van de zitting publiceer en er ook nog eens zoveel mogelijk aandacht voor vraag. Bij deze. 

Door Nico van den Ham