KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

dinsdag 20 december 2016

Erwin Lensink rot weg in de Van der Hoeven Kliniek

Erwin Lensink 
GGZ zelfmoordinrichting
Van der Hoeven Kliniek Utrecht








Uit het oog, uit het hart!




Erwin zit eenzaam weg te rotten in de Van der Hoeven Kliniek. 

 Slechts 5 personen bekommeren zich nog om Erwin Lensink. 

Wordt Nico van den Ham de nieuwe buurman van Erwin? 

Dilemma
Ik heb maandenlang om tactische redenen niets meer over de toestand waarin Erwin Lensink verkeerd, geschreven. Wel of niet publiceren wordt in steeds meer gevallen een dilemma. Een afweging. Wat zullen 'ze' gaan doen als ik publiceer. Wat zal er gebeuren als ik niet publiceer. Angst om de waarheid op te schrijven. Precies zoals de verkapte Schurkenstaat der Nederlanden het hebben wil. Schrijven over Erwin is nog steeds niet handig want elke waarheid op deze en andere website's wordt uiteindelijk zeer zwaar bestraft! Nog meer straf voor Erwin Lensink, nog meer tucht voor Nico van den Ham.
  

Zelfmoorden
Niet schrijven over Erwin betekent niet nietsdoen. De afgelopen tijd heb ik veel moeite gedaan om Erwin Lensink te kunnen bezoeken of telefonisch te mogen spreken.
Echter, het extreem onmenselijke GGZ-tuig, ofwel 21 eeuw NSB'ers, die ik meerdere keren telefonisch heb gesproken, hebben mij nog meer doen begrijpen waarom er >>> 700 zelfmoorden per jaar in en vanuit GGZ instellingen worden gepleegd!
Tel daarbij op de ongeveer >>> 500 zelfmoorden ten gevolge van, door gerechtelijke zwendel tot stand gekomen uitspraken in meest civiele zaken, van criminele klassenrechters en raadsheren en u weet in wat voor een land u leeft. Allemaal in naam van Koning Willem Alexander en uiteindelijk allemaal ten gunste van deze vuile >>> economie

Micha Kat
Ook journalist Micha Kat van de website >>> Revolutionaire Online toonde zich opnieuw als een mens met gevoel in zijn journalistieke donder en heeft vanuit het verre buitenland gedaan wat hij kon. Verder weet ik van drie vrouwen die zich in hebben gezet om contact met Erwin te krijgen. Alles echter zonder resultaat. Uit het oog, uit het hart, op een enkele uitzondering na dus. 

Rechtszitting
Recentelijk is er weer een rechtszitting geweest betreffende de verlenging van Erwin Lensink zijn opsluiting én betreffende de 'plicht!!!!' van Erwin mee te werken om zich vol te laten spuiten met geneesmiddelen enge gifstoffen. Chemische stoffen die er voor moeten zorgen dat Erwin Lensink een zwijgzame zombie wordt. Ik voorspel de beslissing van de rechter en die is dat Erwin opgesloten blijft. Ja, ik weet het, ik ben volgens velen een pessimist. Een pessimist die vrijwel altijd het gelijk aan zijn kant heeft in het voorspellen van beslissingen van de Zwarte Toga Maffia. Nico van den Ham; geen pessimist, maar een realist!  

Advocaat
Vandaag zal ik weer proberen contact met de advocaat krijgen. Iets wat meestal ook weer veel tijd kost want die neemt de telefoon zeer sporadisch aan.  

Buurman
Toevallig werd mij vandaag medegedeeld dat ik, Klokkenluider Nico van den Ham, mij toch moet melden bij de psychiatrische afdeling van de Amsterdamse GGD. Doe ik dat niet dan ben ik mijn postadres en mijn daklozenuitkering van 500 Euro kwijt, zo wordt er gedreigd. 

Wellicht heeft zich daarmee een nieuwe mogelijkheid aangediend om toch in contact te komen met Erwin Lensink. De Amsterdamse GGD, maar ook andere GGZ zelfmoord- instanties zoals Arkin en Mentrum proberen al jaren op zeer agressieve wijze, mij een dwangverpleging ofwel mondsnoerbehandeling op te leggen. Mogelijk betekent dat aanmelden bij de GGZ dan ook wel dat ik de nieuwe buurman van Erwin Lensink word en mogen we dan wel net zoveel met elkaar praten als we willen van de Van der Hoeven Kliniek- NSB'ers. Niemand hoort ons dan immers nog en dan zijn Erwin en Nico samen 'uit het oog, uit het hart'. 

Door Nico van den Ham