KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

woensdag 28 december 2016

UPDATE: SITUATIE MARTELING ERWIN LENSINK

Erwin Lensink
Rechtszitting 
Vanmorgen had ik contact met een van de twee advocaten van Erwin Lensink. Verleden week is er een rechtszitting geweest die ging over de verlenging van de gedwongen opname van Erwin in de GGZ >>> zelfmoordinrichting
Van der Hoeven Kliniek in Utrecht waar Lensink wellicht momenteel kapot wordt gespoten.  


Toestemming
De advocaat die Erwin daarin bijstaat wilde vanmorgen niets zeggen 'omdat hij mij niet kent en iedereen wel kan bellen. Daar heeft de advocaat gelijk in. Volgende week heeft de advocaat opnieuw contact met Erwin en zal dan aan hem toestemming vragen of hij aan mij mededelingen mag doen. 'Hoe gaat het met Erwin' vroeg ik nog. 'Ja slecht' antwoordde de advocaat. Daarmee heeft de advocaat toch wat verteld en dat is, zo denk ik, dat de rechter heeft beslist dat Erwin Lensink in de zelfmoordinrichting Van der Hoeven Kliniek moet blijven. 

Rechtszitting 2
Er zou nog een rechtszitting betreffende Erwin Lensink plaatsvinden vorige week.
Die zitting is uitgesteld omdat er iets niet klopte met de toevoeging van een andere advocaat. Het zou gaan over de weigering van de Van der Hoeven Kliniek een door Micha Kat ingeschakelde mevrouw en mijn persoon toe te staan om Erwin te bezoeken en of telefonisch te kunnen spreken. 


Strijd opgeven
Een andere advocaat die Erwin daarin zou bijstaan heb ik vanmiddag ook gesproken en die vertelde; Citaat; 'Hij wil niet meer, hij wil in die kliniek blijven, ik zeg al vanaf het begin, jij kan meer betekenen voor deze maatschappij als je buiten bent en niet daar. Dat heb ik hem steeds gezegd en ja ik heb een beetje het idee dat hij er in wil blijven en dat snap ik niet bij hem. Weet u dat misschien? Ja ik heb een beetje het idee dat hij het opgeeft, lijkt het net. Maar hoe komt dat, waar komt dat vandaan, hij moet juist vechten vind ik'. Einde citaat. 

Vol gespoten 
Ik vermoed dat Erwin Lensink is volgepropt of gespoten met enge gifstoffen die hem zijn strijdlust hebben afgenomen en zijn mond hebben gesnoerd, heb ik de advocaat meegedeeld. Dat zal het zijn, antwoordde de advocaat.
Angstaanjagend allemaal. Wordt vervolgd! 


Zie ook de website van Micha Kat:


>>>
 ALARM: ERWIN LENSINK ‘ZIET HET NIET MEER ZITTEN’ EN WORDT                         GEMARTELD


Nico van den Ham