KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

donderdag 5 januari 2017

Journalisten, TV-presentatoren, omroep(st)ers grootste gevaar voor meerderheid van de Nederlandse bevolking


Mainstream- journalisten, nieuwslezers, en presentatoren
 van actualiteitenprogramma's zijn gewetenloze medeschuldigen aan verwoeste levens en vele >>> zelfmoorden.


Nep-Journalisten
Ik kom ze vaak tegen. Bijvoorbeeld bij de Theo van Gogh herdenking, de Joris Demmink verhoren, de vele rechtszittingen die ik bezoek, maar ook in Den Haag op en nabij het Binnenhof of bij andere bijeenkomsten; Nep-Journalisten. Verslaggevers van kranten, radio en TV. Regelmatig zijn ze nieuwsgierig en vragen wie ik ben.
'Nico van den Ham' zeg ik dan. Ze kijken je dan meestal aan op een wijze dat je denkt; die ziet voor het eerst in zijn leven een oude kerel. Na enigszins van de verbijstering te zijn bijgekomen, wordt er dan veelal smalend gereageerd. 'Ooh.... jaaa....., ben jij Nico van den Ham?' 'Ja ik ben Nico van den Ham, u kent mij wel?' vraag ik dan. 'Ja, ja, ik ken jou wel, ik weet wel wie jij bent', zo wordt dan vaak op infantiele wijze, honend gereageerd.

Beau van Erven Dorens
'Ik kijk af en toe weleens op je website', zo gaat het dan vaak verder. Of het door de staat zo gecontroleerde 'journalisten'-volk af en toe kijkt, betwijfel ik.
Ik denk eerder dat ook ik stevig in de gaten word gehouden. Toen ik afgelopen zomer wat had geschreven over daklozenomkoper >>> Beau van Erven Dorens, werd ik anderhalf uur later al door Beau zelf gebeld. De persdienst van RTL 4 Nieuws 

had Van Erven Dorens uit zijn >>> bed gebeld en de presentator medegedeeld dat Nico van den Ham iets 'lelijks' over hem had geschreven.

Smalend   
Honend reageren, is het enige wapen dat zo'n gecensureerde staatsjournalist in kan zetten als hij of zij een eerlijke burgerjournalist tegenkomt. In het begin heb ik vaak aan zulke 'journalisten' gevraagd of hij/zij eens wat aandacht aan mijn zaak wilden geven. Aanvankelijk waren de meesten wel geïnteresseerd. Mooi zo, dacht ik dan, mijn zaak breed uitgemeten in een grote krant of misschien zelfs wel op de TV. Het volk moet dit weten! De medemens heeft er recht op dit te weten! Zo dacht ik toen ook al. Maar zo gauw je met een (veel te heftig) verhaal, betreffende corrupte rechters en raadsheren aankomt, haken de volksbedriegers af!
Vooral is dat het geval, als je er ook nog eens bij vertelt dat je voor datgene wat je beweert, heel veel bewijsmateriaal hebt dat onomstotelijk aantoont dat je niet zomaar wat beweert. 


Gevaarlijk
Niets is zo gemeen en zo gevaarlijk dan grote groepen van de bevolking te misleiden, voor te liegen en te indoctrineren. Vooral als het gaat om diegenen van het laatste,
-vaak zo levensingrijpende- beslissende woord; rechters en raadsheren. Dagelijks wordt er op de vele TV-zenders in talrijke programma's én in de kranten om het hardst en om het vaakst geschreeuwd dat Nederland een echte rechtstaat is en integere, onpartijdige rechters heeft. Herhaling is de kracht van onze vuile boodschap, zo moet er gedacht worden bij de Mainstream-Media en zo wordt het overgrote deel van het volk op de meest denkbare smerige wijze belazerd! Ook door de mooie Dionne Stax van de NOS.


Oplichter
Voorleesmoeder Dionne stax
De meeste mensen zijn nog nooit in
een rechtszaal geweest en denken dat datgene, wat de van buiten zo mooie en onschuldig uitziende voorleesmoeder Dionne Stax in het staatsjournaal voorleest de waarheid is. 'We leven in een rechtsstaat'. 'Rechters zijn integer', zo liegt de blonde knapperd ons keer op keer voor! Belt er dan bij die, door Dionne geïndoctrineerde, burger een oplichter van het World Justice Project aan, dan krijg je >>> dit!


Chris Klomp
Het is niet alleen AD-AIVD-Staatsjournalist Chris Klomp die, als je hem vraagt jouw bewijzen eens te gaan bestuderen, daaroverheen gaat schreeuwen, over iets anders begint en voor de waarheid wegloopt. Ook alle andere journalisten vluchten weg voor de waarheid als ik of de vele anderen, die ook slachtoffer zijn van de Criminele Zwarte Toga Maffia, vragen onze keiharde bewijzen daarover eens te willen inzien. Keiharde bewijzen, over bijvoorbeeld het feit dat er niet eens rechtszitting vooraf is gegaan aan mijn woningontruiming, doen er voor Chris Klomp en zijn collega Nep-Journalisten niet toe.

Vonnis
'Uit het vonnis dat gepubliceerd staat op de website van De Rechtspraak concludeer ik wat anders', was ooit het antwoord van Chris Klomp. De misdadige volksmisleider gaf daar mee aan, dat hij uit dat gepubliceerde vonnis had opgemaakt, dat er wél een zitting was geweest en er wél het beginsel hoor en wederhoor was toegepast.
Ik wilde daarop tegen Klomp nog zeggen 
dat juist die vermelding op de website van De Rechtspraak het nog allemaal meer misdadig maakt dan dat het op zich al is!
Veel crimineler, omdat datgene wat er staat vermeld in dat gepubliceerde vonnis, gelogen is door, mensenrechtenschender, rechter mr. C.L.J.M. de Waal. Ook wilde ik nog vertellen dat ik al dat gelieg en de gerechtelijke zwendel van de justitiële crimineel toch echt kan aantonen met niet voor twijfel vatbaar bewijs. Maar daar wilde Klomp, net zoals collega's, absoluut niets over horen, draaide zich schaamteloos om en liep voor de waarheid weg!  


Allemaal voor de economie! Welke economie? >>> Deze economie! 

Door Nico van den Ham.
Gesteund door de Redactie 
NICO VAN DEN HAM | NEDERLAND: Sectoren: Staatsmisdrijven tegen eigen bevolking, Gerechtelijke misdaad, Klassenrechtspraak, Mensenrechtenschendingen, Politiek Mediacensuur.