KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

woensdag 18 januari 2017

Nico van den Ham | Hartstikke bedankt allemaal!

Ik heb iedereen die mij gisteren, via privé Facebook, Twitter,
e-mail of telefoon heeft gefeliciteerd met mijn verjaardag persoonlijk geantwoord. De openbare felicitaties op Facebook heb ik allemaal aangeklikt op 'vind ik leuk', dus die heb ik ook allemaal gelezen. Ik hoop dat ik niet iemand ben vergeten!

Ik ben als een -Nederlands dakloos stuk vuil- aan het overleven én wil tevens deze site zo lang mogelijk 'ín de lucht' houden. Daardoor heb ik een chronisch tijdgebrek want dat overleven als dakloze en deze site draaiende houden kost allemaal enorm veel tijd.


Een paar dagen geleden wilde ik mijn geboortedatum op Facebook gaan veranderen. Ik wilde de datum veranderen, omdat ik enorm opzag tegen het iedereen beantwoorden en te bedanken voor de eventuele felicitatie's. Dit in verband met de vele uren die ik daar dan weer aan zou moeten gaan besteden. 
Ik kreeg, toen ik de datum wilde gaan veranderen een melding van Facebook. Het veranderen van de geboortedatum is slechts een paar keer mogelijk, was de boodschap. Bovendien is het ook niet eerlijk om over mijn geboortedag te liegen. Ik heb er dan ook maar van af gezien. 

Nu achteraf, ben ik blij dat ik de datum niet heb veranderd! Ik houd niet van verjaardagen. Ik ben mijn eigen verjaardag al 2 keer vergeten in de afgelopen 8 jaren. Mijn >>> telefonische stalker én Facebook zorgden er gisteren wel voor dat ik mijn verjaardag niet kón vergeten. De aandacht die ik gisteren van de vele lieve mensen heb gekregen maken het, dat ik deze verjaardag in ieder geval nooit meer zál vergeten! De vele felicitatie's, de 'Harten onder de Riem' en andere lieve mededelingen hebben mij heel erg goed gedaan!

 Hartstikke bedankt daarvoor allemaal!

Op Twitter heb ik het al eens een paar keer opgeschreven;  'Twitter zorgt ervoor dat je van mensen gaat houden die je nog nooit hebt ontmoet' 

Datzelfde geldt voor Facebook! Ook ken ik inmiddels veel mensen persoonlijk die mij dierbaar zijn.

Voor veel mensen is het regelrecht oorlog. Oorlog met de politiek/overheid, notarissen, bewindvoerders, jeugdzorg, vastgoedbedrijven, woningcorporaties, advocaten, deurwaarders, rechters, raadsheren en ander meedogenloos en gewetenloos tuig. Veel mensen lijden enorm aan het leven ten gevolge van de vele misdrijven die tegen hen worden gepleegd om deze vuile >>> economie draaiende te houden. 

Laten wij elkaar alsjeblieft blijven bijstaan in deze vreselijke tijden! Echt het helpt! Ik heb het gisteren zelf gemerkt. Nogmaals veel dank beste vrienden en vriendinnen! 

Nico van den Ham