KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

dinsdag 28 februari 2017

Nico van den Ham gaat door met strijd tegen corrupte rechters! Ook als dat tot arrestatie en/of zijn dood leidt!

Elk mens heeft het absolute >>> natuur- recht zich te verdedigen tegen het onrecht wat hem of haar door criminelen wordt aangedaan. Ook (vooral) als die criminelen politici, rechters of raadsheren zijn! 

Criminelen
Op 21 februari >>> schreef ik het al, 'ik ben bezig om langzaam de strategie, betreffende mijn strijd tegen de veel ellende, leed, verdriet en >>> zelfmoord veroorzakende criminele Rechterlijke Macht, te veranderen op deze site'. Alleen maar vreselijke verhalen publiceren over slachtoffers van het Criminele Zwarte Toga Tuig begint zo langzamerhand te vervelen! Om op te schrijven, maar ook om te lezen. We weten het nu allemaal wel zo'n beetje. En die velen die het door de volksmisleidende zwijgzaamheid van de reguliere, gecensureerde staatsmedia nog niet weten, moeten het maar op een andere manier aan de weet komen. Daar ga ik, samen met anderen, aan werken! Maar... dan moeten die anderen er wel zijn!

Oorlog
Het is al lange tijd regelrecht oorlog in Nederland! Oorlog voor grote groepen medemensen die het slachtoffer zijn van een bepaalde vuile economie. De aanhoudende ellende voor velen is niet te beschrijven. Het grootste gevaar is de rechterlijke macht, want die heeft in alles het laatste en beslissende woord. Gewetenloze criminele klassenrechters die de aandrijfmotor zijn van die economie. Welke economie dat is, leest u >>> hier ! 

Video's 
Ik zal er wat minder op uit gaan om video's te maken van >>> misdadigers die zich verontwaardigt voordoen als ik stel dat rechters, raadsheren en hun kliek criminelen zijn van de smerigste soort. Laffe misdadigers, die er belang bij hebben dat alles bij het oude blijft betreffende de rechtspraak en snel weglopen als ik, of anderen, beginnen over het >>> aanbieden van grote hoeveelheden bewijs daarvoor. Enorme hoeveelheden bewijsstukken, van vele slachtoffers te samen, die onweerlegbaar aantonen dat rechters en raadsheren gewetenloze criminelen zijn die het leven van grote groepen medemensen, waaronder kleine kinderen en ouderen, volledig verwoesten en/of de zelfmoorddood indrijven. Dit, allemaal ten gunste van hun elite vrienden. 

Arrestatie
We weten het nu zo onderhand allemaal wel. Alles is dichtgetimmerd!
Bewijzen overleggen, bij wie of welke instantie dan ook heeft geen zin. Dit omdat
die bewijzen worden genegeerd door er voor weg te lopen (zoals in de vele video's
die ik heb gemaakt duidelijk is te zien) of ze gewoonweg, met dozen vol tegelijk, ongeopend >>> terug te zenden


Klagen
Blijven klagen om nog meer mensen 'wakker' te maken heeft nog wel zin, maar er moet ook wat gebeuren! Daar ga ik vanaf nu aan werken. Of dat nu wel of niet mag, ik ga het doen! Ook als dat tot arrestatie van mijn persoon zal leiden of mijn dood tot gevolg zal hebben! 


Demonstreren 
In onze verkapte Schurkenstaat der Nederlanden is demonstreren onder strikte voorwaarden toegestaan. Dat het wordt toegestaan komt omdat demonstreren
-onder die strikte voorwaarden- volstrekt onschuldig is en dan ook, zoals veelvuldig is gebleken, toch geen veranderingen teweegbrengt. Daarom ga ik oproepen om wat anders te gaan doen, of misschien juist wel om heel veel niet meer te doen! Of dat wettelijk is toegestaan weet ik niet en dat doet er ook niet zo veel toe. Dit omdat de wet in onze schurkenstaat er alleen toe doet als die voor de tot op het bot corrupte klassenrechters en haar kliek goed van pas komt! Komen bepalingen, die liggen verankerd in nationale wetsartikelen of internationale verdragen, niet zo van pas, 
dan wordt schaamteloos en openlijk de Criminele Zwarte Toga reet er mee afgeveegd! Advocaten weten dat, maar houden hun mond daarover stijf dicht. Die enkele advocaat die de mond er wel over opendoet, wordt >>> geschorst of pleegt uiteindelijk >>> zelfmoord.

Oproepen   
Bezoekers van deze site met goede ideeën voor daadwerkelijke actie, uiteraard ook jegens criminele politici, hierover graag reageren via nico.vandenham@gmail.com . Vandaag krijgt niemand antwoord, omdat ik toch nog weer op reis ga (ver weg van waar ik zit) voor het maken van meerdere interviews, met een van de slachtoffers die de zaakjes, betreffende bewijsvoering voor dit alles, heel erg goed voor elkaar heeft!

DAT DE RECHTELIJKE MACHT ÉN HAAR OMVANGRIJKE
KLIEK EEN DOOD EN VERDERF VEROORZAKENDE CRIMINELE
ORGANISATIE IS DIE ZIJN WEERGA NIET KENT, KAN ALS EEN
FEIT WORDEN BESCHOUWD OMDAT NIET MAG WORDEN
ONDERZOCHT OF DE BEWIJZEN DAARVAN FEITEN ZIJN.

Door Nico van den Ham