KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

dinsdag 21 februari 2017

Tijd voor Revolutie? Mag het volk zichzelf verdedigen?

Misdaad
Misschien viel het al op. Ik ben sinds enige tijd bezig om langzaam de strategie, betreffende mijn strijd tegen de veel ellende, leed, verdriet en >>> zelfmoord veroorzakende Criminele Rechterlijke Macht, te veranderen op deze site. Elk dier, maar ook elk mens heeft het >>> natuur- recht zich te verdedigen tegen het onrecht wat hen wordt aangedaan door criminelen. Ook als die criminelen politici, rechters, raadsheren, of gecensureerde staatsjournalisten van de reguliere media, zijn! Onderstaand stuk van Raymon Antello las ik elders. Ik heb Raymon gevraagd, zijn stuk als ingezonden stuk te mogen plaatsten. Dat mocht! Een mooie bijdrage van Raymon betreffende de plannen die ik heb. Over die plannen spoedig meer. 
Respect voor- en dank aan Raymon is hier op zijn plaats!

Nico van den Ham i.s.m. Redactie NICO VAN DEN HAM | NEDERLAND, Sectoren: Gerechtelijke Misdaad, Mensenrechtenschendingen, Mediacensuur, Klassenrechtspraak, Staatsmisdrijven tegen eigen bevolking. Vrije Meningsuiting.



 Raymon Antello



Beste mensen,

Wat veel gebeurd de laatste tijd lijkt een beetje op een binnenlandse oorlog te gaan lijken, de kloof die enorm groeiend is tussen rijk en arm en een regering die ons allen het leven beetje bij beetje steeds meer onmogelijk aan het maken is.

Demonstraties van o.a. activisten die keihard roepen; fuck the system tegen een ander die hetzelfde roept oftewel, het is wakker tegen wakker en wat hun noemen de schapen die rustig in hun roes blijven hangen en inderdaad dat werkt niet.

Stukje realisme is, dat er dagelijks jonge gezinnen en ouderen uit huis worden gezet alsof het de normaalste zaak van de wereld is, wat men zich allen dient te beseffen is dat iedereen rijk of arm maar 1 kleine fout of verandering van dat lot verwijderd is, waar schuldhulp instanties falen en de GGD eigenlijk gerust een corruptie eenheid genoemd mag worden in samenwerking met een rechtsgang waar het vooral draait om belangen van de elite is de kleine man met de pet altijd de lul is oftewel gerechtelijke dwaal procedures.

Meeste mensen geven hier echter de schuld aan de falende politiek die volks vertegenwoordigers voor moeten stellen, wat ze absoluut niet zijn laat dat duidelijk zijn, ze vertegenwoordigen alleen hun zelf voornamelijk! Mijn punt is dat we hier zelf verantwoordelijk voor zijn immers wij degene zijn die het Binnenhof rustig hun gang laten gaan zonder er ook maar iets tegen te doen.

Stille tochten, demonstraties etc. etc. zijn allemaal goedgekeurde evenementen door diezelfde elite waarin hun alsnog totale controle bezitten over hoe wat en waar, is dat niet het geval slaat het me team je wel weer terug op hun pad. Bureau Jeugdzorg , GGD, Politie, OM, Rechtbanken, Nationale Ombudsman, Binnenhof Den Haag en uiteraard de onzichtbare elite bepalen voor ons wat wel en wat niet mag, een wereld die gesloopt is en nog verder gesloopt word is wat mensen hun kinderen als toekomst geven, positiviteitsgoeroes die denken alles met liefde en positiviteit willen oplossen onder het mom 1 love, anons die vreedzaam protesteren alsof dat wat uitmaakt wat willen we hiermee bereiken.

Een verschil word echter pas gemaakt op het moment dat alles plat word gelegd en miljoenen mensen een keer zeggen stop met de ouderen uit te buiten, stop met de koeien tot de laatste druppel leeg melken zoals met dit land gebeurd stop met die chemtrails en stop met ons kaal te plukken en geef ons terug wat van ons is, iedereen kan het beter hebben als we er met z'n allen voor gaan en Nederland helemaal lam leggen!.

Als het aan mij ligt kies ik voor een totale revolutie, maar ik ben maar 1 persoon, wat wil jij? Wat wil jij voor je kinderen, voor je ouders voor wie dan ook?

Naar mijn idee heb ik dit stuk redelijk netjes gehouden, maar denk gewoon logisch na, dat is de boodschap die ik wil mee geven.


>>> Raymon Antello