KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

maandag 1 mei 2017

Hoe de Schurkenstaat der Nederlanden zijn volk sloopt

Herkenbaar
Onderstaand verhaal is zomaar een voorbeeld uit het dagelijkse (Nederlandse) leven. Arthur Swart, een aardige, rustige man die door zijn medemens volledig kapot wordt gemaakt. Inmiddels zo herkenbaar voor Nico van den Ham die tot een half jaar geleden nimmer schulden had en nooit te laat was met betalen. Waarom werken medewerkers van instanties zoals het CJIB, ofwel onze medemensen hieraan mee?!!!  De periode 1940-1945 is toch voorbij? 

Rechter Mr. C.L.J.M. de Waal
Nu Nico van den Ham door de Amsterdamse rechter, crimineel, mr. C.L.J.M. de Waal zo'n anderhalf jaar geleden, zonder dat daar een rechtszitting over is geweest, dus zonder hoor en wederhoor, voor straf voor de artikelen op zijn website, dakloos is gemaakt, is zijn financiële situatie te vergelijken met die van Arthur Swart. Met de meesten komt het nooit meer (echt) goed zo blijkt uit onderzoek. Gewoon, omdat we het, op wat enkele uitzonderingen na, samen allemaal maar gedwee pikken!   

Ingezonden stuk. 


Klik >>> Arthur Swart



Ze doen het weer.
Staatskassier CJIB stuurt weer een briefje. Mijn rijbewijs wordt weer een maand ingevorderd. Dat ik het ding koud twee weken geleden pas heb teruggekregen omdat ze het ding al hadden ingevorderd is de afdeling invordering kennelijk even ontgaan.

"Betaal dan je boete!" hoor ik je zeggen?
Ik zou niet weten hoe. Het CJIB haalde jaren geleden mijn bankrekening leeg om toeslagen terug te vorderen waarvan ik niet wist dat ze bestonden. Ik kon daarom de verzekering en wegenbelasting niet betalen die die maand moesten worden afgerekend. Dat beloonde het CJIB met boetes wegens onverzekerd voertuig en niet betaalde wegenbelasting. Die kon ik niet betalen, ik had met veel kunst en vliegwerk een maand zonder inkomen overleefd. Dus werden de bedragen verdubbeld en daarna verviervoudigd. 

Er werden nieuwe beslagen op mijn inkomen en mijn banksaldo gelegd. Ik kon weer de belasting en premies niet betalen, er kwamen nieuwe boetes. Ik kon ook mijn ziektekosten niet meer betalen, waarop het Zorginstituut Nederland de premie met een boete van 50% inde bij het UWV. In plaats van de € 92,00 die ik niet kon betalen betaalde ik nu € 134,00 en ik mocht niet meer naar de tandarts. Opeens stopte mijn huurtoeslag, ik was tijdens een depressie niet aan het invullen van een formulier toe gekomen.

Vanaf dit moment stonden er dagelijks deurwaarders en incassoboys op de stoep, de ene puistenkop na de andere in iedere keer weer een slechter zittend Terlenka jasje voegde me toe dat ik aan mijn verplichtingen moest voldoen. Dat het kaartenhuis door de beroepsgroep zelf was omgetrokken, wilde niemand weten.
Al helemaal het CJIB niet. 

Ondertussen heb ik geen ziektekostenverzekering meer. Dat is voor een chronisch patiënt nogal onhandig. Het ZIN heeft de moed opgegeven, ze incasseren geen ziektekostenpremie meer. Ik moet me wel verplicht ergens verzekeren, hetgeen niet gaat omdat ik door het Zorginstituut Nederland geroyeerd ben. Wanneer je je niet verzekert, krijg je een boete. Van het CJIB, die ook de kennelijk nog te betalen vordering van het ZIN wil incasseren en me daarom met gijzeling dreigt.

Ik ben ondertussen meer dan gemiddeld geïnteresseerd in een fake paspoort en rijbewijs. Ik mag kennelijk niet meer bestaan. Dan wissel ik mezelf wel in.


Arthur Swart


(Nico van den Ham bedankt Conyn Carry)

Redactie NICO VAN DEN HAM | NEDERLAND, Sectoren: Gerechtelijke Misdaad, Mensenrechtenschendingen, Mediacensuur, Klassenrechtspraak, Staatsmisdrijven tegen eigen bevolking, Vrije Meningsuiting.