KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

dinsdag 26 september 2017

Nico van den Ham druk met zijn eigen hachje redden.

Eventuele tijdelijke verbetering van belabberde situatie waarin (ook) Nico van den Ham verkeerd in zicht! 
.
Nico a.s. donderdag aanwezig, voor de deur, van de Dag van de Rechtspraak. 
.
Nico bijna aan het eind van zijn Latijn, maar gaat door met de algemene strijd, totdat hij er bij neer valt! 

Omstandigheden
Plotsklaps hebben zich er omstandigheden voorgedaan die er zouden kunnen toe leiden dat mijn belabberde situatie op enige wijze (tijdelijk) kan worden verbeterd. 
Echter, hiervoor moet ik achter heel veel dingen aan. Dat moet zoveel mogelijk vandaag en op vrijdag. Voor morgen heb ik aan deze >>> bijzondere man beloofd bij zijn rechtszitting aanwezig te zijn en (bij eventuele toestemming) die zitting audiovisueel op te nemen. 

Rechtspraak 
Overmorgen op donderdag 28 september zal ik met een eenmansactie voor de ingang(en) van TivoliVredenburg in Utrecht zijn.
Dat is tijdens de >>> Dag van de Rechtspraak. Ik roep zoveel mogelijk mensen op daar ook te komen, maar die kunnen zich niet bij Nico aansluiten omdat ik mij heb aangemeld voor een eenmansactie (Voor een eenmansactie hoef je je niet aan te melden, maar om moeilijkheden te voorkomen heb ik dat toch gedaan). 


Geheim
Op vrijdag zal ik naar verwachting opnieuw in de weer moeten om mijn eigen situatie wat te verbeteren. Graag zou ik openbaar willen maken wat er precies gaande is. Dat kan niet! Waarom het een en ander helaas geheim moet blijven zal ik in het volgende artikel uiteenzetten. Waarom dan pas? Omdat ik nu op reis moet om heel veel te gaan regelen! Van alles en nog wat regelen om te trachten, in ieder geval tijdelijk, enige verbetering te brengen in mijn meer dan hachelijke situatie. Mijn algemene strijd gaat door, totdat ik echt niet meer langer kan.  

Nico van den Ham 








Geachte heer Van den Ham,
Onderwerp: kennisgeving betoging of demonstratie

Wij hebben uw kennisgeving ontvangen.
Uw kennisgeving is geregistreerd onder het volgende zaaknummer: 4820956

De gemeente en/of politie neemt met u contact op over de aangemelde optocht, manifestatie, betoging of demonstratie. Wij vragen u daarom goed bereikbaar te zijn via het door u opgegeven mobiele telefoonnummer en e-mailadres.

Indien u zelf vragen hebt, kunt u contact opnemen met secretariaatveiligheid@utrecht.nl.
Met vriendelijke groet,
Gemeente Utrecht.