KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

vrijdag 1 september 2017

Regie leven Nico van den Ham door anderen bepaalt.

Dakloosheid 
Enkele bezoekers van deze site, vrienden die het goed bedoelen maar er vaak niets van snappen, staatstrollen, vele instanties en een groot aantal volksverraders ofwel moderne NSB'ers die werkzaam zijn bij die instantie's (en maar zo naast u kunnen wonen) hebben steeds meer de regie in handen van mijn leven. Vanwege mijn dakloosheid verkeer ik in een uitermate afhankelijke situatie die mijn leven op een meer dan afschuwelijke wijze bepaalt. Morgenvroeg, zal ik in een video uitleggen wat er aan de hand is. Onder voorbehoud, omdat ik vanwege de hier in het kort omschreven situatie niet weet of ik vandaag die video kan maken. Voor nu.. 'Laat me, laat me mijn eigen gang maar gaan'. 



Door Nico van den Ham i.s.m. de redactie NICO VAN DEN HAM | NEDERLAND, sectoren: Dakloosheid, Gerechtelijke Misdaad, Mensenrechtenschendingen, Mediacensuur, Klassenrechtspraak, Staatsmisdrijven tegen eigen bevolking,&Vrije Meningsuiting.